بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی کدام است؟

بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی کدام است؟

دسترسی سریع

براي صحبت با مدیر سایت
!کليک کنيد
قوانين نويسندگي در سایت ما
!کليک کنيد
کمک مالي و نقدي جهت بهبود سايت
!کليک کنيد
حمایت بنری از سایت
!کليک کنيد
براي پرسيدن سوالات خود با اين شماره تماس بگيريد: (----------------)
تبليغات ...

برای سفارش تبلیغات کلیک کنید برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
بازدید : 832 | نویسنده : |

در این مقاله ، وب سایت ارزی تاد در نظر دارد بهترین صرافی های دیجیتال ایرانی فعال در زمینه رمزنگاری را معرفی کند ، در ادامه, ما به شما خواهیم گفت که چه معایب و مزایای هر یک از این مبادلات ارزی دیجیتال وجود دارد تا بتوانید بهتر ببینید بستر خود را برای مبادلات مالی در دنیای ارزها دیجیتالی را انتخاب کنید; بنابراین ، ابتدا باید با مفهوم مبادله آشنا شویم.

ارز مبادله ای دیجیتال چیست؟ 

به خاطر داشته باشید ، مبادله ارز دیجیتال مکانی است که افراد می توانند به صورت آنلاین بروند ، ارزهای مختلف رمزنگاری را خریداری و بفروشند و درآمد حاصل از تجارت ارزهای دیجیتال را به ارز مشترک کشورشان تبدیل کنند, مانند ریال و دلار و به حساب بانکی شخصی. به خاطر داشته باشید که فعالیت ها در زمینه ارزهای دیجیتال در کشور ما ، ایران ، هنوز به رسمیت شناخته نشده است و هیچ قانون مشخصی برای آن وجود ندارد.

برای این منظور هیچ مجرمانه ای انجام نشده است ، اما هنوز ورود بانک ها ، دفاتر مبادله و موسسات مالی غیرقانونی است.

مبادلات زیادی در سراسر جهان وجود دارد که مشهورترین آنها Binance Exchange است و خدمات خود را به کاربران در سراسر جهان ارائه می دهد؛ اما از آنجا که سیستم های مالی و بانکی کشور ما به گونه ای تعبیه شده است که ایرانیان نمی توانند مستقیماً به سیستم های بانکی جهانی متصل شوند ، بنابراین, کاربران ایرانی نمی توانند از ارز خارجی برای تبدیل پول خود به ریال و تومن استفاده کنند, و آنها مجبور به استفاده از خدمات خدمات گشت و گذار در ارز دیجیتال ایران برای واریز تسهیلات واسطه خود هستند. از سرمایه خود استفاده کنید.

آشنایی با انواع ارزهای دیجیتال

این مهم است که بدانید دفاتر مبادله ارزی به دو دسته تقسیم می شوند: دفاتر مبادله متمرکز و غیرمتمرکز. این دو مدل مبادله بسیار متفاوت هستند. به عنوان مثال - در مبادلات غیرمتمرکز, مردم می توانند پس از شارژ حساب خود ، به راحتی ارز دیجیتالی مورد نظر خود را خریداری کنند ، و تمام این مراحل از طریق سیستم و به صورت خودکار انجام می شود. اما در مبادلات متمرکز اینگونه نیست, و روند خرید و فروش رمپ کمی طولانی تر است, و معمولاً حساب های مردم پس از شارژ مستقیماً توسط نیروی انسانی کنترل می شوند و ارز دیجیتالی مردم به صورت دستی و دوباره توسط نیروی انسانی خریداری می شود.

مقایسه مبادلات ارزی دیجیتال ایران و خارجی

در این بخش از مقاله ، ما با مفهوم مبادلات ارزی دیجیتال و انواع آن آشنا شده ایم. در ادامه لیستی از معیارهایی را که باید در مقایسه ایران و ارز در نظر گرفته شود ، معرفی خواهیم کرد. البته در پاسخ به این سؤال که مبادله ایران بهتر یا خارجی است؟ گفته می شود ، این تا حد زیادی به سلیقه شخصی افراد بستگی دارد.

مقایسه مبادلات ارزی دیجیتال ایران و خارجی
برای برخی افراد ایده آل است که با مبادلات ایرانی که به زبان فارسی نوشته شده است ، کار کنند و برای برخی دیگر ، کار با مبادلات خارجی و برتر در سراسر جهان گزینه بهتری است. در اینجا معیارهای اندازه گیری آورده شده است:

تبادل زبان سایت
مقدار هزینه
حداقل مقدار سفارش
قابلیت ردیابی و شکایت
پشتیبانی از پول ایران
قدمت و وضعیت سایت در موتورهای جستجو
کیفیت محتوای تولید
نظرات کاربران در رسانه های اجتماعی
تبادل اوکی Oxcenage
اولین مبادله ای که در این مقاله به شما معرفی خواهیم کرد ، بورس Oki Oxchanj است ، مبادله نیز یکی از قدیمی ترین فعال در زمینه راماز است, که تحت نام Amatis ثبت شده و 6 سال فعالیت دارد. در تاریخ ارز دیجیتال اوکی Oxchanj ( یکی از بهترین مبادلات ارزی دیجیتال ایران ) نوشته شده است که آماتیس در ابتدا کار خود را با 3 برنامه نویس علاقه مند آغاز کرده است که بصورت آنلاین ارائه داده است اقلام بازی و کارتهای هدیه و خدمات حواله ارزی و پس از مدتی وارد دنیای رمزنگاری شده و خدمات تبادل ارز دیجیتال را برای کاربران ایرانی ارائه داده است. Oki Oxchanj با بیش از 400 کد ارزی برای فروش و فروش ، با هزینه 0.3 درصد پشتیبانی می کند. داشتن یک رابطه کاربری خوب و بهره گیری از امکانات پیشرفته Triding ( بخش معامله گر حرفه ای ) یکی از مزایای این مبادله ایرانی است.

تبادل Nobitx

مبادله بعدی که قصد معرفی آن را داریم ، بورس Nobitx است. نام Nobitx از ترکیبی از سه کلمه جدید به معنای جدید ، بیت کوین و oxenj تشکیل شده است ، به معنی مبادله. بورس ارزی دیجیتال Nobilx فعالیت حرفه ای و رسمی خود را از سال 2017 آغاز کرد و تاکنون هیچ تخلفی از این مبادله ایرانی گزارش نشده است و با جلب اعتماد کاربران, این کار همچنان ادامه دارد. ثبات عملکرد بسیار خوب و عدم اطمینان مداوم سایت باعث شده است که Nubitx بسیار محبوب شود. Nobitx Exchange با ذکر بیش از 10 مورد محبوب ، توانسته است Ramzars را به کاربران ایرانی بخرد و بفروشد؛ همچنین به خاطر داشته باشید که حداقل قیمت خرید رمپ در این سکو 300 تومان بوده و در ابتدا هزینه آن 0.2 است.

تبادل Nobitx

تنوع و تعداد کم رمپ ها در Nubitx و طولانی شدن مراحل حلق برخی از مواردی است که استفاده از مبادله Nubitx را کمی دشوار می کند. کاربران این مبادله می توانند از طریق تماس تلفنی و چت آنلاین درخواست و سؤال خود را با کارشناسان این مجموعه انجام دهند. Nobitx با طراحی و ارائه یک appleuk با همین نام، خرید و فروش رمپ را برای کاربران بسیار آسان تر کرده است.

تبادل رامسینکس

صرافی دیجیتال Rasminex در تهران واقع شده است و به کاربران امکان می دهد بیش از 50 رمز عبور ارزی خریداری و بفروشند - اما هزینه کاربران در اوایل ثبت نام آنها حدود 0.3 درصد است, که یک رقم قابل تحمل است ، از طرف دیگر ، حداقل مبلغ سفارش در مبادله ارز دیجیتال رامسینکس 100000 تومان است که کمتر از سایر مبادلات ایرانی است. Rumsinx برای تجارت در بازار دلار USDT هزینه صفر تعیین کرده است؛ این وب سایت یکی از آن تبادلاتی است که به افزایش آگاهی مخاطبان و بخشی از سایت آن توجه کرده است, این جدیدترین و به روزترین مقالات آموزشی در زمینه کدهای ارزی را ارائه داده است.

تبادل رامسینکس

کاربران می توانند از طریق رسانه های اجتماعی ، ایمیل و تماس تلفنی با کارشناس Rasminex تماس بگیرند ، برای راحتی در خرید و فروش و ترسناک, Rumsinx همچنین برنامه ای را برای تلفن های همراه طراحی کرده است که می توانید مستقیماً از وب سایت این مجموعه بارگیری و استفاده کنید، محدودیت در مورد ریال ها و روابط نسبتاً ضعیف کاربر برخی از مضرات این مبادله است.

تبادل Valx

صرافی دیجیتال Valx یکی دیگر از مبادلات ایرانی است که بیش از 40،000 کاربر دارد و توسط تیمی از فارغ التحصیلان دانشگاه تهران و دانشگاه شریف برنامه ریزی شده است. Valx هنوز در حال توسعه ، افزایش امکانات و بهینه سازی است. امنیت بالای کیف پولهای مبادله ای Valx و تولید محتوای کاربر پسند از دیگر مزایای تبادل Valx است. احراز هویت کاربر در بورس Valx ، مانند سایر مبادلات ایرانی ، دو مرحله ای است و کاربران برای تأیید حساب خود باید تصویر خود را با کارت ملی به Valx ارسال کنند. Valx Exchange همچنین این امکان را برای کاربران فراهم کرده است که قیمت های آنلاین را ترجیح دهند و سفارش خارج از تعرفه را سفارش دهند.

تبادل Valx

Valex کمتر از 10 ارز برای خرید و فروش دارد و هزینه معامله برای کاربران برنز این صرافی و سرمایه کمتر از 50 میلیون 0.4 درصد است, مهم نیست که سطح کاربر و ارزش رمپ های وی چقدر بالا باشد ، میزان هزینه های Valx به همان اندازه بالا است. به عبارت دیگر, Valx یکی از گرانترین مبادلات ایران است.

بورس بیتستان

بورس ارز دیجیتال آنلاین Bitistan توسط Vieira Gostar Amin ثبت شده است و به کاربران امکان تجارت بیش از 60 ارز را می دهد ، که این هزینه 1.5٪ الی 3 برای معاملات خود در نظر گرفته است, که تا به امروز بیشترین میزان هزینه را در بین مبادلات ایرانی دارد - ارتباط بیتستان با کاربران خود از طریق تماس تلفنی و چت های آنلاین است.

تبادل بیت پین

بورس ارزی دیجیتال BitPin از گروهی از شرکتهای معتبر و شناخته شده تشکیل شده است, تیمی از متخصصان در زمینه فناوری و مدیریت مالی و سرمایه گذاری حقوقی و زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات. امنیت BitPin به بهترین وجه با استفاده از مجموعه ای از ابزارها و تکنیک های فنی مانند COLD STORAGE و فرآیند تأیید اعتبار آن در دو عامل انجام می شود. برنامه موبایل این مبادله در نسخه های اندرویدی و iOS موجود است و هر کاربر با توجه به میزان فعالیت خود در سطوح مختلف استفاده تقسیم می شود, سطح استفاده دریافت شده دارایی در معاملات مختلف و سقف برداشت روزانه مؤثر خواهد بود.

تبادل بین المللی

یکی دیگر از پلتفرم های ایرانی ، دفتر مبادله ، آموزش است که به طور خاص تترا را برای کاربران ایرانی فراهم می کند, و افراد می توانند از سرمایه خود در قالب Stable Quinn Teter و از طریق Trolland با Imagination Easy اطمینان حاصل کنند.

تبادل اکسیر

این مهم است که بدانید بورس ارزی دیجیتال اکسیر نیز یکی از معتبرترین مبادلات ایرانی است که توانسته اعتماد بسیاری از کاربران را به دست آورد. این مبادله را نمی توان برداشت و به Ramzars منتقل کرد ، که محدودیت هایی برای کار با آن ایجاد می کند. اما یکی از نکات جالب اکسیر برای تازه کارها، این یک محیط آزمایشی است به طوری که آنها می توانند بدون نگرانی از دست دادن سرمایه خود ، بدون احراز هویت و پرداخت ، به صورت آزمایشی خریداری و بفروشند.

تبادل بیت برگ

بورس ارزی دیجیتال BitBerg از سال 1997 به بعد فعالیت می کند و یکی از گرانترین مبادلات فعال در بازار ایران است. البته این قیمت فقط در خریدهای این مجموعه قابل مشاهده است و هیچ گونه هزینه ای از کاربران در برگه بیت برای فروش کدهای مختلف ارزی دریافت نمی شود, و حتی نیاز به احراز هویت کامل نیز برای فروش وجود دارد.

تبادل کارت ایرانی

بورس ایران یکی از قدیمی ترین افراد فعال در انتقاد از درام ارزی در ایران است. به دلیل تحریم ها برای ایران؛ تختخوابی مانند ایران کارت کمک بسیاری از افراد است. این شرکت چندین سال است که وارد بازار cryptocurrency می شود و همچنین بهترین ارزهای دیجیتالی را در اختیار کاربران خود قرار داده است.

تبادل آبان تترا

این مبادله ارزی دیجیتال ایران در ابتدای فعالیت خود به طور خاص در خرید و فروش رمز عبور ارز Teter کار می کند و دلیل نامگذاری Aban Teter همان شماره است؛ اما اکنون این کشور فعالیت های خود را گسترش داده و علاوه بر این ، تعداد دیگری از رمزهای عبور ارز برتر بازار را نیز پشتیبانی می کند تا کاربران را در بورس خود خریداری و بفروشد.

 

منبع: شهر سخت افزار



می پسندم نمی پسندم

شنبه 2 مهر 1401 -22:14 نظرات()
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: